miercuri, 11 august 2010

3 comentarii:

  1. Sarah, ma refer la toate desenele tale de pe acest blog, ar fi fain sa le dai cate un nume, cate un prenume, la fiecare in parte (de exemplu cel de aici sa se numeasca Piesele Sahului sau Strategii Sahului, adresa pe o tabla oarecare, varsta doar tu o poti sti - data cand l-ai desenat - inspiratia: hobby-ul de week-end al familiei de la etajul 2...)
    sper ca ti-am dat idei noi... ai vazut ca linkul blogului tau se "simte" in largul sau la mine pe blog? http://globul-asociatiilor-romania.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. persevereaza,lucreaza cat mai mult si cu talentul tau categoric vei ajunge foarte departe,ceea ce iti doresc din inima

    RăspundețiȘtergere
  3. Îți mulțumesc și eu din inimă... Sincer mă bucur să văd că lucrările mele au reușit să-ți lase o astfel de impresie. Chiar dacă din păcate nu-mi pot da seama cine ești ori dacă ne cunoaștem, te aștept cu mare drag oricând aici pe blog sau pe pagina de facebook. Pe curând... :)

    RăspundețiȘtergere