miercuri, 9 februarie 2011

Cele mai recente ...



6 comentarii:

  1. TATANEASA revine...cu permisiunea ta , evident...

    M-am bucurat sa remarc "aparitii" noi (schitez un zambet), tu insa draga Sara ai "schitat" mult mai mult si cu siguranta poate ca ai gasit alte definitii ale frumosului. Am privit minute in sir si mi-au trebuit apoi zeci de minute sa ies din starea creata de lucrarile tale. Multumesc pentru acest restart capatat in urma vizionarii blogului tau si te felicit...

    Cu drag acelasi fan al tau inaintat la gradul de prieten apropiat, Cristian.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu am superlative la ceea ce vad asa ca raspund printr-o poezie ca la asta ma pricep:

    There aren't any signposts to guide you
    You don't need permission to stay
    And you'll find there's something inside you
    Showing you the way

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo, foarte frumos , apreciez . Mulțumesc Aliniuc

    RăspundețiȘtergere
  4. ciao tuturor,
    ciao Sarah,
    vin si eu cu laude:
    sunt foarte gingase personajele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hihi , mulțumesc Carra !
    Eu n-am mai intrat de foarte mult timp pe blog , am tot încercat sa îți scriu dar nu prea aveam cum ... Noroc c-am avut inspirația sa las un comentariu unde erai și tu.
    Mulțumesc încă odată pentru compliment :)

    RăspundețiȘtergere