joi, 24 februarie 2011

Ultimele pe Februarie ( :


19 comentarii:

  1. cele mai reusite ...pace si bafta in continuare ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. For the special owner of this site...Sara

    Am rasfoit blogul tau si am realizat privind toate lucrarile pe care le-ai postat ca exista o ordine crescatoare a maturitatii conturate prin culorile, formele, ideile exprimate in lucrarile tale. Cu alte cuvinte imi plac foarte mult , iar ultimile doua desene infatisate noua releva clar masura talentului tau draga Sara... E grozav, impresionant...
    I promise that i will come again with another coments and at the ending of this one... i miss u dear Sara...all the best for you.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci băieți :))
    Foarte draguț comentariul tău Kriss, mă bucur ca am reușit să îți transmit asta . Miss U too >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. wow.....deci asteas super faine:D
    chiar ai talent:DD!!!
    succes in continuare:D

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe:*

    ai talent dear sara:*:*

    pwp la uh>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Alex
    Merci draga mea :X Kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. in tot ce faci nu pot vedea decat lumina ochilor tai venita din adancul unui suflet nobil

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc pentru comentariul de suflet ... Chiar îl apreciez

    RăspundețiȘtergere
  9. intro lumina/lumea ta stinghera/o imbraci, si cauti/in ochi/a focului paloare/dar tu, cea mai divina/ si cea mai nestiuta/ intre stiuti/scoti din a sufletului durere/speranta pentru o zi/prin anii netrecuti. (doar tu) - ptr Sara

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar tare te mai inspir , hihi
    Mulțumesc frumos , îmi place ... ( :

    RăspundețiȘtergere
  11. super desenele bravo mai:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. minunata
    superba,
    divina,
    sensibila,
    finuta,
    dulce
    si
    exuberanta

    RăspundețiȘtergere
  13. Merci Deni , Renata si Anonim :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Un blog interesant! Chiar daca nu sunt cunoscator in domeniu, se observa o evolutie clara de la un desen la altul. Felicitari pentru lucrari si pentru toata munca ta in general! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte,foarte frumoase desenele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sarah,De cand mi-am reluat activitatea pe blog,am inceput sa iti "recitesc"si blogul tau.Desi,in acest blog cuvintele nu au sens.
    Vreau sa iti spun ca vad o progresie uriasa in noile tale desene.
    Felicitari si succes in continuare.

    Danii.

    RăspundețiȘtergere
  17. Îți mulțumesc din suflet Danii... Chiar acum lucrez la un nou desen, probabil îl voi posta și pe blog curând. Mai treci pe aici, încet încet încep să îmi reiau și eu activitatea :).

    RăspundețiȘtergere